Тема:
Поетична світлиця Лесі Українки
Мета:
Викликати в учнів прагнення до нових знань, до пошукових відповідей на
запитання, вчити правильно і свідомо читати тексти; розвивати мовну
спостережливість, познайомити з життєвим
і творчим шляхом Лесі Українки, розвивати мовлення,пам’ять, увагу, мислення дітей; Виховувати любов до поезії, природи.
Урок проводила вчитель початкових класів Єсіпко О.В. в 4 класі, у вигляді
усного журналу. Сторінки були:
1. ВІкторина.
На цій сторінці діти грали в гру «Впізнай з якого
вірша»
2. Слідами Лесі
Українки.
Вчитель познайомив дітей з життєвим і творчим шляхом
Лесі Українки.
3. Розчитка
НА цій сторінці підготувались до читання творів
4. «Давня весна»
5. «Вечірня година»
6. «Вже сонечко в
море сіда»
НА цих сторінках учні знайомились з творами Лесі
Українки, грали в гру «Розсипанка», виконували завдання в группах, читали
«диктором»
7. Самостійна
робота.
8. До світлиці Лесі
Українки.
Діти підвели підсумок уроку, залишивши слід біля
світлиці.
На уроці були використані різні методи, прийоми.
Учні були активні, старанні, дружні.
Найбільше їм сподобалось залишити слід біля світлиці.
|